Odpowiedzi

2010-03-08T18:22:37+01:00
500 m n. p. m. --------------------- 7°C 0 m np. p. m. --------------------x co 100 m w góre spada temp o 0,5°C co 100m w dół wzrasta o tyle (o,5°C) 500 m n.p.m. - 0m n.p.m. = 500m 500m / 100m= 5 5 * 0,5°C = 2,5°C 7°C + 2,5°C (teraz dodajesz bo poziom morza jest niżej!!!!!!!!!!) = 9,5°C Odp. Temp na poziomie morza wynosi 9,5°C
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T19:16:34+01:00
5200 - 500 = 4700

0,6°C/100m x 4700 = 28,2°C

-7°C + 28,2°C = 20,8°C