Tekst po nizej jest juz prztlumaczony w jezyku niemieckim. jest to list powitalny. Potrzebuje by ten ponizszy list powitalny byl przetlumaczony w 1 osobie,tzn ma on byc napisany przez dyrektora hotelu(ze to on pisze do goscia i wypowiada sie we wslasniej osobie np. jest nam niezmiernie milo---> a ma byc- jest MI niezmiernie milo)i poprawienie ewentualnych bledow, jesli sa;-) mysle ze jest to jasne, oraz przetlumaczenie poprawionego tego tekstu na jezyk polski . ponizej podaje ten tekst...Potrzebuje to na DZIS!!!!!!!!! i prosze by bylo to zrobione w miare poprawnie;-)

Herzlich wilkomen in unserem Hotel Saturn***.
Wir freuen uns, dass Sie vom Polanica Zdrój glücklich angekomen sind. Wir wünschen Ihr aufgenehme Aufenkalt im Hotel Saturn.Ich möchte lade Sie um Abendessen 22.07.2009 um 18 Uhr im unser Restaurant ein.
Bitte benutzen vom für Sie essen Ihre Zimmer vorbereitet.
Wir hoffen plass, unser Freizeitangebot Ihne zusagt.
Zur ferfugüng der Gäste stehen zusätlich ein Fitneszeutrum, ein Schwimbad und viele Cafes.



2

Odpowiedzi

2010-03-08T18:28:08+01:00
Herzlich wilkomen in unserem Hotel Saturn***.
Ich freu uns, dass Sie vom Polanica Zdrój glücklich angekomen sind. Ich wünsche Ihr aufgenehme Aufenkalt im Hotel Saturn.Ich möchte lade Sie um Abendessen 22.07.2009 um 18 Uhr im unser Restaurant ein.
Bitte benutzen vom für Sie essen Ihre Zimmer vorbereitet.
Ich hoffe plass, unser Freizeitangebot Ihne zusagt.
Zur ferfugüng der Gäste stehen zusätlich ein Fitneszeutrum, ein Schwimbad und viele Cafes.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T18:50:34+01:00
Herzlich wilkomen in unserem Hotel Saturn
Ich freuen mich, dass Sie vom Polanica Zdrój glücklich angekomen sind.Ich wünsche Ihr aufgenehme Aufenkalt im Hotel Saturn. Ich möchte lade Sie um Abendessen 22.07.2009 um 18 Uhr im unser Restaurant ein. Bitte benutzen vom für Sie essen Ihre Zimmer vorbereitet. Ich hoffe plass, unser Freizeitangebot Ihne zusagt. Zur ferfugüng der Gäste stehen zusätlich ein Fitneszeutrum, ein Schwimbad und viele Cafes.


Serdecznie witam w naszym hotelu Saturn. Cieszę się, że państwo z Polanicy Zdrój szcęśliwie przyjechali. Życzę Wam ... w hotelu Saturn. Chciałbym zaprosić na kolację 22.07.2009 o 18.00 w nasze restauracji. Proszę korzystać z jedzenia przygotowanego do pokoju. Mam nadzieje, że nasza oferta czasu wolnego podoba Wam się. do dyspozycji jest na dodatek centrum fitness, basen i dużo kawiarni.