Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T18:27:07+01:00
Mój tata ma duże/małe brązowe oczy.Jego cera jest lekko ciemna.Na głowie nosi czarne proste włosy/loki... Jest bardzo wysportowany.Na co dzień ubiera się w sportowe/odświętne ubrania ponieważ...
2010-03-08T18:27:33+01:00
Mój tata ma na imię ....
Ma brązowe oczy i czarne włosy.
Jego cera jest lekko opalona.
Cechy szczególne z wyglądu to .......
Jest natomiast bardzo wysportowany