Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T18:43:08+01:00
( jeśli nie wiesz co to jest renesans )renesans odrodzenie sztuki takiej jak
rzeź-
biarstwa, malarstwa, nauka, polityka,wiedza, handel, literatura . renesans zaczął się we włoszech(dawnej florencjii) XV do XVI . genialni twórcy odrodzenia to : Michał Anioł,Leonardo Da Vinci
a człowiekiem renesansu możesz nazwać kogoś z twojej klasy, kto ładnie maluje (ale pamiętaj nie jestem pewna)
1 2 1
2010-03-08T19:01:00+01:00
Myślę że mógłbyś/mogłabyś napisać o Janie Pawle II i wziąć coś z Wikipedii .
1 5 1
2010-03-08T19:05:44+01:00
Człowiek renesansu to taki człowiek , który posiada zainteresowania, jest bardzo wykształcony.Czci człowieka.
2 3 2