Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T18:29:23+01:00
Maryja cierpiała z powodu śmierci Jezusa ponieważ był jej synem . Kochała go nad życie , prowadziła go przez całe życie . Nie mogła się pogodzić ze stratą swojego jedynego syna . Wiedziała że Pan Jezus pył ukrzyżowany za niewinność.
2010-03-08T18:29:40+01:00
Maryja cierpiała z powodu śmierci Jezusa dlatego że cały lud zgromadzony tam wybrał innego skazańca a nie Jezusa lud był ten bardzo okrutny gdyż nie wierzyli że Jezus jest Bogiem!
2010-03-08T18:30:38+01:00
Maryja cierpiała ponieważ Jezus był jej jedynym synem. nie chciałam bowiem tracic Go zwłaszcza że był młody i ukrzyżowany za niewinnośc...