Odpowiedzi

2010-03-08T18:30:19+01:00
Dom rodzinny jest dla mnie swego rodzaju Ostoją .
Zawsze tam wracam , zawsze mnie tam przyjmują z otwartymi ramionami .
Dom rodzinny to dla mnie coś więcej niż budynek . To miłość , rodzina .
82 4 82
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T18:31:45+01:00
Dom rodzinny jest dla mnie bardzo ważny. Jest to budynek gdzie spędzam najwięcej czasu z rodziną. Tu właśnie mogę porozmawiać z rodzicami o swoich problemach. Dom tak jak rodzina jest dla mnie bardzo ważny. Nie oddałbym nigdy tego miejsca. Jest on dla mnie bardzo ważny...


Myślę że pomogłam ;))
Liczę na naj :**
Pozdrawiam ;-)
88 1 88