Odpowiedzi

2010-03-08T18:35:13+01:00
Czytaj książkę,
Zjedz coś,
wyjdź na spacer,
porozmawiaj z kimś,
baw się,
graj na kompie,
oglądaj telewizje,
Ucz się,
rysuj,
idź do szkoły i pobiegaj na bieżni,
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T18:48:08+01:00
1. nie rob drugiemu co Tobie nie mile
2.ni kłuć sie z nikim
3.nie zazdrośc innym
4.uczeszczaj do koscioła
5.nie kradnij
6.patrz na najdrobniejsze szczegoly otaczajace cie
7.badz uczciwa wobec innych
8.nie zalamuj sie z powodu drobnych niepowodzen
9.badz soba i nie zmienaj sie
10.nie klam