Odpowiedzi

2010-03-08T18:33:50+01:00
A) organizmy symbiotyczne, czyli organizmy ktore zyja w symbiozie (obydwie czerpia korzysci z siebie)
b) organizmy pionierskie - oragnizmy ktore jako pierwsze pojawiaja sie na jakims terenie np. porosty
c) wskazniki powietrza- to porosty, ktore wykazuja jak bardzo czyste jest powietrze w danym miejscu na podstawie ich wygladu ;)

licze na naj
31 4 31
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T18:43:03+01:00
A) Organizmy symbiotyczne to są takie organizmy które są od siebie uzależnione np. Grzyb o Glon


b) Organizmy pionierskie to takie organizmy które mogą żyć w niekorzystnych warunkach dla innych organizmów .

c) Porosty są wskaźnikami zanieczyszczenia powietrza . Ich obfite występowanie świadczy o tym , że jest ono czyste .Brak porostów informuje o silnym zanieczyszczeniu powietrza
40 4 40