Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T18:57:14+01:00
Internet-międzynarodowa sieć, która jest logicznie połączona w jednolitą sieć adresową opartą na protokole IP . Sieć ta dostarcza lub wykorzystuje usługi wyższego poziomu, które oparte są na funkcjonowaniu telekomunikacji i związanej z nią infrastrukturze.
2010-03-08T20:37:36+01:00
Tak dla kl 5 x D
Dysk twardy- zapisujesz na nim wszystkie fotki które zzucasz dokomputera oraz muzyka jest zapisyana wlaśnie na nim dysk twardy to `mózg komputera`

Może byc ?? =)