Odpowiedzi

2010-03-08T18:38:37+01:00
W wodzie wszystko inaczej wygląda , jest w pewnym sensie do nas przybliżone . nie należy się tym sugerować bo może być jakiś duł a my go nie zobaczymy
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T18:39:03+01:00
Wazne jest pamietanie o tym ze obraz dna jeziora widziany z jego brzego jest pozorny , poniewaz musimy pamietac ze woda jest srodowiskiem wbrew pozorom niebezpiecznym . ta iluzja optyczna moze nas wiele kosztowac poniewaz mozemy utonąć . bedzie sie nam wydawalo ze skaczemy w jeziorko a skaczemy w wielka wodna odchlan


...

oto moje rozwiazanie
nie wiem czy o to chodzilo do konca
ale moze chociaz troszeczke pomoglam ... :]
1 2 1