Odpowiedzi

2010-03-08T18:38:28+01:00
3x-kasztany zebrane przez Jacka
x-kasztany zebrane przez Agnieszke

3x-15=x+15
2x=30 /2
x=15
3x=45

odp. Jacek zebrał 45 kasztanów a Agnieszka 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T18:46:43+01:00
X-kasztany Agnieszki
3x-kasztany Jacka
po oddaniu 15 kasztanów
3x-15=x+15
3x-x=15+15
2x=30/:2
x=15-kasztany Agnieszki

3x=3*15=45-kasztany Jacka
odp.Jacek ma 45 kasztanów a Agnieszka 15 kasztanów