Odpowiedzi

2010-03-08T18:44:42+01:00
Droga pani Marto!
Tegoroczne ferie spędziłam w wielu miejscach,ale większośc u mojej cioci która mieszka w .......Ciekawie sie tam bawiłam spędzając czas z moimi kuzynami.Lepiliśmy bałwany a nawet próbowaliśmy zrobic igloo,ale sie rozleciało.Jezdziłam również na sankach i uprawiałam/em sporty zimowe.Jezdziłam również na łyżwach z rodziną jednoczesnie świetnie sie bawiąc.Resztę ferii spędziłam w domu ucząc sie i spotykając z przyjaciółmi.
Myślę że pani również ciekawie i bezpiecznie przeżyła ferie.
Pozdrawiam
(imie i nazwisko)
24 4 24
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T18:53:02+01:00
Witam!

Droga pani ....... ( imię nauczycielki)
Są ferie więc chcę je pani opisać poprzez ten list , a więc już zacznę.
W pierwszy tydzień byłam u babci i zjeżdżałam jak zawsze z górki
na pazurki!Pomagałam też babci w gospodarstwie domowym.
Wyjechałam do domu w połowie pierwszego tygodnia.Następnie
pojechałam do drugiej babci u której opiekowałam się małym kuzynem.I tak minął minęły mi całe pięć dni.W sobotę 6 dnia wyjechałam do Bieszczad na narty.Pojechałam tam z rodzicami ,
rodzeństwem i koleżanką.Zjeżdżałyśmy tam na nartach.Kupiłyśmy
kilka pamiątek.Mieszkaliśmy w małym domku który był bardzo przytulny.
W piątek 12 dzień ferii wróciliśmy do domu.Resztę dwa dni spędziłam na lodowisku i z przyjaciółmi na sankach.
To były wspaniałe ferie i nigdy ich nie zapomnę.Myślę że pani
też spędziła ciekawie ferie.

Pozdrawiam panią serdecznie

............ ( twoje imię )




Plizzz uznaj za najlepsze troszeczkę to pisałam ale zrobisz jak chcesz.Bardzo fajne zadanko

Pzdro:)
12 4 12