Odpowiedzi

  • 4r3k
  • Początkujący
2010-03-08T18:40:28+01:00
Hormony lacza sie z odpowiednimi receptorami ktore znajduja sie tylko w niektorych wybranych miejscach.
4 4 4
2010-03-08T18:41:57+01:00
Dzieje się tak, ponieważ każdy hormon łączy się z receptorami które znajdują się w różnych częściach organizmu
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T18:42:31+01:00
Na komórkach są receptory do których pasuje tylko ściśle określony chormon




a teraz wyjaśnienie ułatwione

hormon pasuje tylko do jednego receptora gdyż receptory są jak zamki w drzwiach a klucz pasuje tylko jeden do tego zamka i nie można innym kluczem otworzyć drzwi ...

jak nie bd kumała to ci moge napisać z książki bo dzisiaj miałam biologie i z tego byłam pytana ;p

może dostane naj ?
1 5 1