Odpowiedzi

2010-03-08T18:42:45+01:00
8 Pan Jezus pociesza nad sobą płaczące niewiasty.
Pan Jezus do krzyża przybity.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T18:52:25+01:00
8. Pan Jezus pociesza płaczące niewiasty.
czyli Pan Jezus uczy, że płakać trzeba wtedy,
gdy zrobi się coś złego.
11.Pan Jezus do krzyża przybity.
(Pan Jezus przebaczył tym, którzy Go
przybili do krzyża i modlił się za nich).



1 5 1