Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-08T18:46:17+01:00
PIERWSZYM TAKIM SPOSOBEM JEST UNIKANIE KWASÓW TŁUSZCZOWYCH NASYCONYCH, RUCH NA ŚWIERZYM POWIETRZU, CZYLI ĆWICZENIA, UNIKANIE STRESU I UNIKANIE NADMIARU SOLI.
12 4 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T18:48:28+01:00
1.unikać jedzenia fast food
2.nie pić słodkich gazowanych napojów
3.nie jeść tłustych potraw
4.nie jeść dużo białego pieczywa
5. jeść dużo warzyw i owoców
6.nie palić papierosów
7.nie pić alkoholu
8.nie zażywać narkotyków
9.
4 2 4