Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-08T18:48:46+01:00
Jest to obaszr który jest inny lub bardzej się odróżnia od pozostałych sąsiednich . Na krainie gegr . działą człowiek .
61 2 61
2010-03-08T19:05:54+01:00
Obszar który odróżnia się od innych obszarów. wyróżniają się cechy np jak: rzeźba terenu, klimat czy roślinność. niektóre duże krainy geograficzne wykraczają znacznie poza obszar kraju.
1 5 1