Zasolenie wody morskiej wynosi 3% jeżeli odparuje sie wode to zostanie sól.Odparowaniu poddano 50 kg wody morskiej. Ile soli pozostalo???

Stal to stop(stopienie) żelaza zwęglem zawierający 2 % węgla.Ile węgla a ile żelaza znajduje sie w 350kg stali?

Ma być dobrze!!
thX:D

2

Odpowiedzi

2010-03-08T18:51:55+01:00
50kg*3%=1,5kg-sól

350kg*2%=7kg-węgiel 350-7=343kg-żelazo
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T18:53:24+01:00
0,03x 50=1,5kg


0,02x350=7kg
7kg wegla i 343kg zelaza