Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T18:56:30+01:00
1.) musisz zaczynać od dużej litery
2.) musisz zaczynać od myślników
3.)kolejne wypowiedzi muszą być pisane od nowej lini
4.)pamiętaj o znakach interpunkcyjnych.
5.) można stosować takie coś np.
-hej, co tam?-powiedziała Basia.
-nic a u ciebie?-odpowiedziała Zosia.
2010-03-08T18:56:38+01:00
- Cześć ! - krzyczy Tomek do swojego kolegi.
- Hej, co u Ciebie ? - odpowiada wesoło Piotrek.
- Nic ciekawego, byłem z tatą na rybach a za chwile jadę z mamą na zakupy. - oznajmił wyższy z chłopców.
- Ty to masz fajnie - powiedział załamany Piotrek - mnie tata ani mama nigdzie nie zabiera.
- Powinieneś z nimi porozmawiać i ich poprosić. Ja tak zrobiłem.
- Naprawdę ? - spytał ożywiony.
- Tak, od tego czasu podróżujemy o wiele więcej. Słuchaj, ja muszę już iść. Do jutra. - powiedział szybko Tomek i już zaczął odchodzić.
- Cześć, i dziękuję ci za pomoc! - krzyknął uradowany Piotrek