Odpowiedzi

  • Wemo
  • Początkujący
2010-03-08T18:53:32+01:00
1) długi tułów krótkie kończyny
2) kończyny tylne wyciągnięte ku tyłowi
3) niewielki, o czarnej sierści, ślepy, żyje pod ziemią
4) rudy puszysty ogon, żywi się orzechami, ma `stalowe` zęby
5) jest w czarno białe paski, budową przypomina konia
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T18:54:29+01:00
Wydra- wydłużone ciało, długi i silny ogon, palce połączone błoną.
Foka- * kończyny tylne wyciągnięte ku tyłowi, nieużyteczne przy poruszaniu się na lądzie
* brak małżowin usznych
* widzą bardzo dobrze, zarówno w wodzie, jak i na lądzie
* pływają szybko i niezwykle zwinnie
* pod wodą wytrzymują nawet do 40 minut
* młode pokryte są białym, gęstym futerkiem, zwanym lanugo
* Mogą nurkować do 200m.
kret-masa ciała do 120 g, długość ciała do 17-20 cm. Czuły słuch oraz włosy czuciowe na pysku i ogonie, pysk jest ryjkowatego kształtu i posiada 44 zęby, oczy uwstecznione, uszy cofnięte na tył czaszki, nie posiadają małżowin zewnętrznych, są zaopatrzone jedynie w fałd skórny i w specjalne włosy zamykające otwory słuchowe. Sierść czarna, charakteryzująca się wyjątkową gęstością włosów dwojakiego rodzaju: puchowych i pokrywowych. Łapy są silne i łopatowate
wiewiórka-Sierść na grzbiecie w kolorze rudym, na brzuchu biała. Głowa mała, oczy umieszczone po bokach, uszy sterczące, u niektórych zakończone sztywną, prostą sierścią. Ciało kończy długi, puszysty ogon, pomocny przy wykonywaniu skoków między drzewami.
zebra -nie wiem
soryy ze tak dużo powybieraj najważniejsze xD
1 5 1
2010-03-08T20:15:12+01:00
1) krótkie nogi - konczyny
2) ???
3) czarny, ślepy, żyje pod ziemią
4) ma długi ppuszysty ogon, je orzechy i ma bardzo twarde zęby
5) jest w czarno białe paski