Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-08T18:55:29+01:00
1 czytanie ze Starego Testamentu
psalm
2 czytanie z Nowego Testamentu
sekwencja
ewangelia
homilia (wytłumaczenie wcześniej usłyszanego słowa Bożego)
wyznanie wiary
modlitwa powszechna
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T18:55:55+01:00
Pierwsze czytanie
psalm responsoryjny
drugie czytanie
sekwencja
alleluja
Ewangelia
kazanie lub homilia
wyznanie wiary
modlitwa powszechna

tak mi mówiła siostra zakonna na lekcji
alleluja przy wymienianiu możesz pominąć
2 4 2
2010-03-08T19:04:16+01:00
Dokładny opis, czy tylko części ?

Liturgia słowa obejmuje:
- Czytanie I - ze Starego Testamentu
- Psalm responsoryjny
- Czytanie II - z Nowego Testamentu
- Hymn Alleluja
- Ewangelia
- Homilia (kazanie)
- Wyznanie Wiary (Wierzę w Boga)
- Modlitwa Wiernych
3 5 3