Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T18:56:53+01:00
D) 18 * 2 + 20 (1- 2)= 36- 20= 16
e) 3*2-9-(2-6)= 6- 9+4=1
f) 12*2,4-0,8= 28,8- 0,8=28
2010-03-08T18:57:20+01:00
D)18x + 20(1-x)=18*2+20(1-2)=36+20*(-1)=36-20=16


e)3x-3do potęgi 2 -(2-3x)= 3*2-27-(2-3*2)=6-27-(2-6)=-21-(-4)=-21+4=-16

f)12(x+0,4)-0,4x=12(2+0,4)-0,4*2=12*2,4-0,8=28,8-0,8=28

pozdrawiam:)
1 1 1
2010-03-08T18:59:00+01:00
D) 18 *2 +20(1-2)=36 -20= 16
e)3*2-9-(2-3*2)=6-9-(-4)=1
f)12(2+0.4) - 0.4*2=28.8-0.8=28