Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T18:56:35+01:00
A. Gdy nadchodzi wiosna mam bardzo dobre samopoczucie. Czuje sie żeśko i wiem, że jestem wypoczęta. Uwielbiam wiosnę, ona sprawia, ze jestem bardzo radosna. W wiosnę rodzi sie wiele zwierząt. To czas do zycia i spedzania mile czasu.
b. Zegnaj zimo, bedzie nam Ciebie brakowalo. Wracaj za rok, bedziemy czekac na lepienie balawana i zabawy na sniegu.
2010-03-08T19:03:21+01:00
1. Gdy nadchodzi wiosna odczuwam nagły przypływ energii. wszystko kwitnie i budzi się do życia. śpiewają ptaki i robi się coraz cieplej. kocham ten czas. nigdy nie zapomnę tych rześkich poranków gdy wychodzę do szkoły. nie mogę się doczekać kiedy znów wybiegnę radośnie z nadzieją że przydarzy mi się coś ciekawego.

2. dziś rozmawiając z koleżankami o wiośnie rzekłam : "żegnaj zimo! wracaj za rok"

Zegnaj zimo! wracaj za rok bo my chcemy już poczuć ciepło promyków słońca

Proszę bardzo :)