No więc tak ;d

proszę was o 10 przykładów PIOSENEK, które wy byście wybrali i zaśpiewali na konkursie piosenki. (na konkursie trzeba zaśpiewać dwie)
nie wiem jakie.
proszę was o pomoc, gdyż jutro muszę powiedzieć pani.

10 PRZYKŁADÓW.

- będzie mniej zgłaszam spam !
+ będzie więcej, będzie dobrze ;D

daję naj !<3

3

Odpowiedzi

2010-03-08T18:58:58+01:00
1. Miliony monet
2. Dwa serca
3. Fantastyczny lot
4. Zabierz mnie
5. Co z nami bedzie
6. La la laj
7. Mijamy się
8. Oto ja
9. Wszystko czego dziś chce
10. Zaczaruj mnie

Jeśli o to ci chodziło to to
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T19:00:31+01:00
Farba Chcę tu zostać
Perfect Kochaj mnie
Ewa Farna La la laj
T.Love I love you
Monika Brodka Miał być ślub
Bajm Ta sama chwila
Nic nie może przecież wiecznie trwać
Kocha się raz
Dlaczego nie
Pieprz i sól
a ang. spin doctor two princes
2010-03-08T19:03:49+01:00
1.Paulla Dwa Słowa Dla Życia
2.Iwona Węgrowska 4 lata
3. Ewa Farna Nie chcę się bac
4.PIN konstelacje
5.Karolina Kozak Razem zestarzejmy się
6.Inna sorry
7.Edguy Save me
8.jason mraz lucky
9.Nadiya parle moi
10.Marla Glenn Believer
11.Backstreet Boys Incomplete
12. NEXX - Bitch Switch
13. Szymon Wydra dlaczego ja
13.Bracia dlaczego