Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T19:00:22+01:00
Piskle: brzydkie,małe, nie rozwazne, nie podobne do innych, osierocone(czyli pożucone.)nie samodzielne, odstajace, zazdroscil wszystim wyglądu
łabądz:
śliczny, duży, rozwazny, podobne do innych labedzi, z rodzinna, samodzielne, wszyscy zazdroscili jemu wygladu
3 3 3
2010-03-08T19:05:08+01:00
Zarówno wygląd zewnętrzny, jak i wewnętrzny był z pewnością niedoceniany, pomimo iż brzydkie kaczątko było małe, szare i bezbronne. Zapewne stworzenie to nie przyciągało zaciekawienia innych ze względu na urodę, lecz poprzez swoją brzydotę
3 2 3