No więc tak ;d

proszę was o 10 przykładów PIOSENEK, które wy byście wybrali i zaśpiewali na konkursie piosenki. (na konkursie trzeba zaśpiewać dwie)
nie wiem jakie.
proszę was o pomoc, gdyż jutro muszę powiedzieć pani.

10 PRZYKŁADÓW.

- będzie mniej zgłaszam spam !
+ będzie więcej, będzie dobrze ;D

daję naj !<3

3

Odpowiedzi

2010-03-08T19:00:15+01:00
Ja też często śpiewam na koncertach.
Jeżeli chodzi o bardziej poważne (te które śpiewałem):
1. List do Matki- Violetta Villas
2. Titanic- Celine Dion
3. Cudownych rodziców mam
4. Rzeka marzeń- Beata Kozidrak
5. The winner takes it all- Abba

Z mniej poważnych:
1. Mamma Mia- Abba
2. Super Trouper- Abba
3. Dancing Queen- Abba

one są fajne
nic więcej nie przychodzi mi do głowy
2010-03-08T19:13:18+01:00
Ja bym zaśpiewał:

Speed King (Deep Purple)
Like a Rolling Stone (Bob Dylan)
Imagine (John Lennon)
Highway Star (Deep Purple)
When a Blind Man Cries (Deep Purple)
Child in Time (Deep Purple)
Your Song (Elton John)
(I Can't Get No) Satisfaction (The Rolling Stones)
Hey Jude (The Beatles)
In My Life (The Beatles)
Let It Be (The Beatles)
Knockin' on Heaven's Door (w wersji Guns N' Roses)
Sweet Child O' Mine (Guns N' Roses)
Civil War (Guns N' Roses)
Piano Man (Billy Joel)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T19:35:43+01:00
Miley cyrus - goodbye
shakira - she wolf
Melanie Fiona - Monday Morning
Rihanna - Rude Boy
Rihanna - Russian Roulette
miley cyrus - the climb
britney spears - oops i did it again
ch. aguilera - keep gettin' better
doda - rany
miley cyrus - party in the usa