Odpowiedzi

2010-03-08T19:04:05+01:00
instrukcja obsługi czajnika elektrycznego

1 otwórz opakowanie z urządzeniem
2 sprawdź czy nie ma uszkodzeń
3 jeśli czajnik nie ma uszkodzeń podłącz kabel do prądu
4 wlej wodę
5 sprawdź czy nie wlałeś za dużo wody miara jest na czajniku
6 poczekaj aż woda się zagotuje a czerwony przycisk odkoczy ,zgaśnie
7ostrożnie weź czajnik z podstawki


myśle żę pomogłem
15 4 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T19:09:53+01:00
Instrukcja obsługi szuszarki

1 otwórz opakowanie z urządzeniem
2 sprawdź czy nie ma uszkodzeń
3 jeśli szuszarka nie ma uszkodzeń podłącz kabel do prądu
4 wyszusz włosy
5 2 5