Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T19:06:14+01:00
-Witam
-Czesc.
-Czy mogla bym przeprowadzic z toba wywiad?
-Oczywiscie.
-czy mogłbys zdradzic nam jak ci sie udalo tyle osiagnac.
-wszystko to dzieki mojemu nauczycielowi Paluszkiewiiczowi ktory pokazal mi swiat nauki
-wiemy ze pochodzisz z biednej rodziny jak ci sie udalo przerzyc w klerykowskim gimnazjum.
-na poczatku placil za to paluszkiewicz , a po jego smierci zarabialem na korepetycjach.
-czy to ci przeszkadzalo ze musiales uczyc mlodszego niezbyt pojetnego ucznia?
-troche tak ale dawalem rade
-dziekuje za wywiad moze jeszcze kiedys sie spotkamy.Zegnaj
-dowidzenia
1 5 1
2010-03-08T19:09:26+01:00
R: witam!
Jędrzej : Dzień dobry !
R : Chciałabym przeprowadzić z panem wywiad.
J : Dobrze :)
R : Co przyczyniło pana do tego by napisać tą książkę ?
J : Wpadło mi to na myśl gdy sam ciężko pracowałem.
R : aha :) Czy ktoś wspierał pana ?
J : Tak, była ze mną cała moja rodzina i przyjaciele. Wspierali mnie zawsze gdy tylko to było możliwe :)
R : Rozumie. Dziękuje za wywiad
J: Również dziękuje
R: do widzenia.
J : do widzenia.
1 5 1