Odpowiedzi

2010-03-08T18:59:49+01:00
1.mokry deszcz
2.zły wilk
3.dobry człowiek
4.wesołe dzieci
5.wspaniałe święta
6.ciekawa książka
7.puszyste futro
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T19:00:15+01:00
-duża czekolada,
-śmieszny wierszyk,
-małe dziecko,
-dziwne zadanie,
-trudna figura,
-kolorowy obraz,
-jasne słońce,
-groźne zwierzę.

Mam nadzieję,że pomogłam:)
2010-03-08T19:00:24+01:00
Biały śnieg
błyszczący diament
żółte słonce