Odpowiedzi

2010-03-08T18:59:42+01:00
Bułka + szynka drobiowa + kukurydza + chipsy cebulowee
naprawdee pysznee polecaam
  • Użytkownik Zadane
2010-03-08T19:02:57+01:00
Lody czekoladowe

2 male smietanki 30 %
112 g cukru waniloiwego
2 lyzki kakao (lub wiecej)

zmiksuj smietanki na puszysta piane dodaj cukier waniliowy i kakao.
wloz do zamrazalnika mieszajac co pol godziny do stworzenia sie masy lodowej.


mam nadzieje ze pomoglam
pozdrawiam.;)



1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T19:07:13+01:00
5 marchewek
6 pomidorów
3 jajka
3 rzodkiewki
7 kukurydzy
8 ołówków
7 paznokci
Wszystko dokładnie wymieszać, dodać szczyptę pieprzu i soli. Następnie zostawić na 2 godziny w trociaku. Ciepłą i smaczną sałatkę włożyć to małych miseczek i ozdobić kamieniami
2 3 2