Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T19:09:09+01:00
Mama- rzeczownik
chlopcy- rzeczownik
jutro - przyslowek
idzie - czasownik
do - przyslowek
sklepu - przyslowek
pies- rzeczownik
mój- przymiotnik
piłke - rzeczownik
gryzie - czasownik
2010-03-08T19:15:14+01:00
Mama- rzeczownik,
chłopcy- rzeczownik,
jutro- przysłówek, okolicznik czasu
idzie- czasownik,
do sklepu- przysłówek, okolicznik miejsca
pies- rzeczownik,
mój- przymiotnik, przydawka przymiotna
piłkę- rzeczownik,
gryzie- czasownik,

* czasowniki mogą być orzeczeniami, a rzeczowniki podmiotami