Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T19:00:24+01:00
Finlandzki Szwedzki grecki Niemiecki Beskidzki Katowicki Legnicki Bieszczadzki
6 4 6
2010-03-08T19:00:56+01:00
Finlandia - finlandzki
Szwed- szwedzki
Grek- grecki
Niemcy- niemiecki
Beskidy- beskidzki
Katowice- katowicki
legnica- legnicki
Bieszczady- bieszczadzki
3 5 3
2010-03-08T19:02:55+01:00
Finlandia - Fiński
Szwed - Szwedzki
Grek - Grecki
Niemcy -Niemiecki
Beskidy - Beskidski
Katowice - Katowicki
Bieszczady - Bieszczadzki
Legnica - Legnicki
2 5 2