Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T19:09:24+01:00
Piktogramy używa sie do przedstawienia wyrazu za pomocą obrazka.Piktogramami sa:
-hieroglify,
-znaki drogowe,
-oznaczania przeciwpozarowe,
-Użycie piktogramów ułatwia też wspomaganie mowy osób upośledzonych i z trudnościami w porozumiewaniu się.
- 5 nie mam;(
7 4 7
2010-03-08T19:12:13+01:00
Piktogramy używamy w :
-znaki drogowe
-znaki informacyjne
-znaki turystyczne
-znaki umieszczone na różnych opakowaniach z produktów
-metki


Jak źle to nie zgłaszaj tylko zatrzymaj dla siebie ale ja się tak uczyłam że do tego.

Pzdro:)
7 3 7