Pani Ania chce ogrodzić ogródek prostokątny o wymiarach 10m x 7,5m. Furtka o szerokości 1m jest już gotowa. Ile pani Ania zapłaci za ogrodzenie jeżeli 1m siatki kosztuje 2,5zł.


PS. Proszę o obliczenia i odpowiedź :)
Daję naj ! xD

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T19:01:23+01:00
Obwód = 10 m * 7,5 m= 75 m
75m-1m=74m
74m*2,5zł=185zł

Zapłaci 185 zł.
  • Użytkownik Zadane
2010-03-08T19:01:28+01:00
10m * 7,5 m = 75 m2
75m2 * 2,5 zł = 150 zł + 37, 5 zł = 187, 5 zł
2010-03-08T19:02:07+01:00
10m*7,5m=75m
75m-1m=74m
74m*2,5zł=185zł