Odpowiedzi

2010-03-08T19:10:53+01:00
The train has just left.

I have just brushed my teeth.

He has just returned from a trip around the World.

------------------------------------------------------------------------------

Pociag dopiero odjechal.

Dopiero co umylem swoje zeby.

Dopiero co wrocil z wycieczki dookola swiata.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T19:15:04+01:00
1.She has just returned from her holidays. - ona właśnie wróciła z wakacji
2.He has just spoken to me - on właśnie mówił do mnie
3.Elizabeth has just bought his apartament - Elżbieta właśnie kupiła jego apartament
4.Your sons have just beaten each other - Twoi synowie właśnei sie pobili
5.The performance has just begun - przedstawienie właśnie się zaczęło
6.Channel 3 has just broadcast a very interesting report - kanał tzreci nadał właśnie bardzo interesujący reportaz
7.We have just dreamt about going on holiday - śniliśmy właśnie o wakacjach
1 5 1