Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T19:03:53+01:00
Chciałabym zostac aktorka, poniewaz jest to bardzo ciekawy zawód i mozna w nim poznac wiele nowych oraz wspaniałych ludzi. Poprzez taki rodzaj pracy mozna ukształtować swoja osobowość i wczuc sie w emocje, ktore czuje dana postać. Mozna w nim wyrazic przede wszystkim siebie i "wyzyć" sie poprzez daną postać, gdy ma się zły dzień. Przez aktorstwo poznajemy świat możemy wiele podrózować i poznawac wiele ciekawych miejsc. Mysle ze ten zawód jest stworzony wlasnie sla mnie.
1 5 1
2010-03-08T19:06:18+01:00
Ja w przyszłości chciała bym byc aktorka, poniewaz bardzo lubie grac osoby którymi nie jestem, lubie byc byc na scenie tylko tam czóje sie pewnie i śmiało niczego sie nie wstydze
1 5 1