Hej, potrzebny mi taki program, że jeżeli zeskanuję coś skanerem to on przekształci to w edytowany tekst, którego nie trzeba będzie przepisywać, wiem że takie programy są bo w jakiejś gazecie raz reklamowali, proszę o nazwy takich programów lub linki.

Z góry dzięki

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T19:03:26+01:00
ABBYY FineReader Professional
Link do wersji 30 dniowej
http://www.dobreprogramy.pl/ABBYY-FineReader-Professional,Program,Windows,12711.html
2010-03-08T19:04:03+01:00
Http://123konkurs.pl/pl/partnersprogram/41156.html
zarejestrowac musisz sie na to
2010-03-08T19:04:52+01:00
ABBYY FineReader 9.0 Professional Edition
Przekształca zeskanowane dokumenty, cyfrowe zdjęcia dokumentów i pliki PDF na postać edytowalną.

Wersja ta przeznaczona jest dla użytkowników domowych, małych firm.