Hejka mam zadanie z polskiego musze zamienic zdania zalezne na niezalezne prosze o pomoc

A)Przeczytalem w ogloszeniu, ze potrzebna jest osoba do pracy w bibliotece

B) Ciocia napisala w liscie ze zaprasza nas na wakacje

C)Ojciec polecil synom, zeby umyli okna

Prosze o pomoc na jutro pliss!!!! 25 PKT!!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T19:07:57+01:00
Przeczytalem w ogloszeniu:,, Potrzebna jest osoba do pracy w bibliotece''.


Ciocia napisala w liscie;,, Zapraszam Was na wakacje''.


Ojciec polecil synom;,, Umyjcie okna''.





2010-03-08T19:08:07+01:00
A)Przeczytalem w ogloszeniu, ze potrzebna jest osoba do pracy w bibliotece
Przeczytałem ogłoszenie:" Potrzebuję osoby do pracy w bibliotece."

B) Ciocia napisala w liscie ze zaprasza nas na wakacje
ciocia napisała:" Zapraszam was na wakacje"

C)Ojciec polecil synom, zeby umyli okna
Ojciec polecił synom:" Umyjcie okna".


licze na naj ;]
2010-03-08T19:08:14+01:00
A) Przeczytałam ogłoszenie:"Potrzebna osoba do pracy w bibliotece".
b)Ciocia napisała w liście:"Zapraszam was na wakacje".
c)Ojciec powiedział do synów:"Umyjcie okna".
Proszę o naj!