Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Wemo
  • Początkujący
2010-03-08T19:07:32+01:00
Ludzki przewód pokarmowy jest długi i bardzo złożony, tak jak u wszystkich roślinożernych stworzeń. Do tego, ludzki kwas zołądkowy i enzymy jelitowe nie są w stanie strawić mięsa zawierającego zwierzęce białka.

Miesożercy mają krótkie, proste jelita, by moc szybko wydalić wyrzute mięso, często w ciągu 2 godzin, co zapobiega jego gniciu i zatruwaniu systemu trawiennego.

U ludzi, mięso przechodzi w ciągu 48 godzin, a niekiedy nie przechodzi wcale, lecz zahaczone w niewielkich zakamarkach okrężnicy gnije czasem wiele dni, mięsiecy a nawet lat. Mięso nadwyręża wszystkie ludzkie organy, w szczególnie trzustkę, która także bierze udział w procesie trawiennym.

Trzustka nie jest stworzona do trawienia zwierzęcych białek.
Zamiast tego, trzustka produkuje soki trawienne rozkładające cząstkeczki odpowiednich protein, ktore znaleść można jedynie w roślinach.

Przy trawieniu roślin trzustka ujawnia swój drugi cel.
Produkcje enzymów trzustkowych, zwalczających choroby.
16 4 16
2010-03-08T19:07:39+01:00
Ponieważ w surowym mięsie jest mnóstwo grożnych pasożytó i surowe mięso gorzej się trawi
11 3 11