Odpowiedzi

2009-10-22T17:09:06+02:00
Oblicze jasne
dobrocią owiane
oczy radość sieją
urzekają duszę
patrzysz na dzieci
z matczyną miłością .

Budzisz ufność, wiarę
i smutki rozpraszasz
leczysz nasze rany
i duszy i ciała
przygarniasz z miłością
dzieci tu zebrane .


Kocham Cię Matko
za Twoje Serce
czułe matczyne
za Twą ofiarę
dla zbawiania ludzi.
Tyś nam Jezusa
zrodziła, karmiła
i nas wciąż karmisz
Matko Kochana .

Weź nas Maryjo
pod swoją opiekę
pomóż krzyż dźwigać
w drodze do nieba
bądź naszą mocą
siłą i radością
naucz nas kochać
i niebo i ziemię .


Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-22T17:14:59+02:00
Skromniutki wierszyk wam przedstawię,
Ale nie chętnie go ujawnię.

W lesie nie daleko od kościoła
Figurka nie wielka, lecz mała.
A to jest pomnik Matki Boskiej,
Miłej pani niebieskiej.

Która strzeże wszystkich co odwiedzają to miejsce,
Bądź ruchliwy nie leniwy i,
Odwiedź to miejsce!

Takie teraz wymyśliłam wiec nie musisz go przepisywać