Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T19:14:17+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Boże, prosimy Ciebie! Obdarz łaską naszych kapłanów, aby dobrze sprawowali swoją posługę apostolską. Daj im także siłę po to by umieli jednoczyć grzeszników z Bogiem poprzez sakramenty, a kapłanom na misjach daj siłę i zdrowie w ich ciężkiej pracy, chroń ich od męczeńskiej śmierci i obdarzaj łaską. PRzez Chrystusa Pana naszego. Amen.
74 4 74
2010-03-08T19:52:49+01:00
Panie Jezu proszę Cię abyś,
przez cały czas umacniał kapłanów ,
dawał im siebie,
aby zawsze czynili
dla nas dobro i kochali nas.
85 4 85
Komentarz został usunięty
dzieki
>:P
2010-03-08T19:54:28+01:00
Boże, porosimy cię pokornie, abyś pomógł naszym kapłanom w wypełnieniu celibatu i czystości. Aby głosili słowo Boże do końca życia ludzkiego i żeby osiągneli życię wieczne. Amen.
59 3 59