Odpowiedzi

2010-03-08T19:15:24+01:00
M.mała rybka,dobry kolega, czerwona róża miły brat,młodsza siostra
d małej rybki.dobrego kolegi. czerwonej róży. miłego brata, młodszej siostry
c.małej rybce,dobremu koledze,czerwonej rózy miłemu bratu. młodszej siostrze.
b.mała rybkę,dobrego kolegę,czerwoną róże,miłego brata, młodszą siostre
n,z małą rybką, z dobrym kolegą, z czerwoną róża, z miłym bratem,z młodszą siostra.
ms,o małej rybce, o dobrym koledze ,o czerwonej rózy.o miłym bracie. o młodszej siostrze,
w! mała rybka!dobry kolega! czerwona róża!miłym bracie!młodszej siostrze
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T19:17:38+01:00
M.mała rybka
D.małej rybki
C.małej rybce
B.małą rybkę
N. z małą rybką
MSC. o małej rybce
W. o Mała rybko!

M.dobry kolega
D.dobrego kolegi
C.dobremu koledze
B.dobrego kolege
N.z dobrym kolega
MSC.o dobrym koledze
w. o dobry kolego!!


m.miły brat
d.miłego brata
c.miłemu bratu
b.miłego brata
n. z miłym bratem
msc.o miłym bracie
w. o miły bracie!

m.młodsza siostra
d.młodszej siotstry
c.młodszej siostrze
b.młodsza siostre
n. z młodsza siostra
msc.o młodszej siostrze
w. o młodsza siostro!

M.czerwona róża
D.czerwonej róży
c.czerwonej roże
b.czerwoną róże
n. z czerwoną róża
msc.o czerwonej róży
w.czerwona róża




2 2 2