Odpowiedzi

2010-03-08T19:15:07+01:00
Waga stołu-3,75 * 3=11.25kg
liczba krzeseł-67*4=268
waga wszystkich krzeseł-3.75kg*268=1005kg
waga wszystkich stołów-11.25kg*67=753.75kg
waga ciężarówki z załadowaniem-3,5t+1005kg+753.75kg=3500kg+1005kg+753.75kg=5258.75kg
73 4 73
Komentarz został usunięty
Komentarz został usunięty
2010-03-08T19:22:31+01:00
67-ilość stołów
4*67=268 -ilość krzeseł
3,75kg- waga krzesła
3*3,75=11,25- waga stołu
3,5t=3500kg - waga samochodu
3500+(268*3,75)+(67*11,25)=3500+1005+753,75=5258,75kg=5,25875 t
załadowana ciężarówka waży 5,25875 t
78 2 78
poco pisać to samo zadanie 3 razy?
Komentarz został usunięty
A jednak :p Warto ;p
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T19:25:08+01:00
3,75*3=11,25kg
11,25*67=753,75 kg
67*4=268
268*3,75=1005 kg
3500+1005+753,75=5258,75kg
odp:zaladowana ciezarowka wazy 5258,75kg


nie musisz mi dziekowac naprawde. nie ma za co.
trzymaj sie z matma! :-) ;*
188 3 188
wielkie dzięki
Komentarz został usunięty
Zciebie jest :p
A poza tym Dzięki :)
Super tylko szkoda ze nie było pisemnie i obok te które napisałeś tak czy jak dzieny