1.Oblicz objętość prostopadłościanu o wymiarach :
a)10cm x 20cm x 0,5cm
b)2,5dm x 4dm x 1cm
c)1m x 30cm x 20cm
d)1cm x 1dm x 1m

2.Płyta kartonowo-gipsowa o wymiarach 1,2m x 2m ma grubość 12,5 mm . Jaką objętość ma ta płyta?


Dam naj:D

3

Odpowiedzi

2010-03-08T19:14:53+01:00
A 100 cm³
b 1000cm³
c 600 cm³
d 1000cm ³

2 3 cm₃
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T19:15:53+01:00
10*20*0,5=100cm(sześcienych)
25*40*1=1000cm(sześcienych)
100*30*20=60000cm(sześcienych)
1*10*100=1000cm(sześcienych

1,2m*2m*12,5mm=120cm*200cm*1,25cm=30000cm(sześcienych)
1 5 1
2010-03-08T19:16:11+01:00
1.a-100cm
b-820cm
c-120000cm
d-1000cm
to są tylko wyniki
1 5 1