Odpowiedzi

2010-03-08T19:26:01+01:00
Wczoraj byłam z koleżanką u znajomych.Później pierwszy raz kupiłam taką piękną bluzkę.Gdy wróciłam zobaczyłam , że na czwartym kanale leci mój ulubiony serial , ale musiałam iść na basen . Przepłynęłam siedem basenów i poszłam na MKS . Wygraliśmy o sześć punktów . Chłopacy jak zwykle się mądrzyli , a sami przegrali o pięć punktów . Za jakieś dwie godziny poszłam biegać i zobaczyłam takiego przystojnego chłopaka i nie mogłam oderwać od niego wzroku jakieś dziesięć minut . Tata mówił , że jutro pracuje tylko trzy godziny , bo nie ma dużo pracy . Ja sobie pomyślałam , że to nieduża różnica , bo zazwyczaj pracuje cztery.Rano jeszcze zrobiłam z dwadzieścia brzuszków i z piętnaście przysiadów . Teraz mnie wszystkie kości bolą ..


To pierwsze co mi przyszło do głowy .. Mam nadzieję , że się podoba .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T19:40:33+01:00
Pan Mateusz razem z żoną Marią mieli pięcioro dzieci. Troje z nich miało po dziesięć lat a dwoje osiem lat. Pan Mateusz chodził do fabryki, w której pracowało sto pięćdziesiąt pięć osób. Każdy z nich pracował w innym dziele. Działów było czterdzieści. Pan Mateusz był bardzo zadowolony ze swojej pracy. Wszystkie dzieci chodziły do Szkoły Podstawowej numer dziewięć i uczyły się bardzo dobrze. Po sześćdziesięciu latach Pan Mateusz zmarł i cały spadek podzielono na wszystkich członków rodziny.