Odpowiedzi

2010-03-08T19:14:55+01:00
Serki Turek wyśmienite
wszystkie smaki znakomite
każdy zjada je raz, dwa
Turek zawsze głodu radę da!
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T19:20:48+01:00
Lubisz gazowaną wodę ale przeszkadzają ci bąbelki??Już nie musisz się tym martwić...Wypróbuj nasz odgazownik !!

Wierszyk : Kiedy wodę dziś otwierasz te bąbelki szczypią nieraz.Teraz mamy rozwiązanie: kup odgazownik mój miły panie .

;)
3 3 3