Odpowiedzi

2010-03-08T19:17:03+01:00
2010-03-08T19:17:08+01:00
Różnica między liczbami 18-12=6
od jednej odjeliśmy 3% do drugiej dodaliśmy
w sumie 6%
czyli 6 to 6% liczby v
więc liczba v jest równa 100
drugą liczbę prosto odliczyć wystarczy dodać lub odjąć 3% ze 100
18-3=15
12+3=15
Liczba v jest równa 100, a druga liczba 15.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T19:18:06+01:00
U+0,03v=18
u-0,03v=12
--------------
2u=30
u=15

u+0,03v=18
15+0,03v=18
0,03v=18-15
0,03v=3
v=100