Przetłumacz zdania
1) I haven't got any trainers.

2) Have you got a mobile phone?

3)My friends has got a poster of Robbie Williams.

4)There's a small music shop in my town.

5)Is there a park near here?

6)Where are you from?

7) I'm from Dublin,in Ireland.

8)Is your brother a football fan?

z góry dziękuje za rozwiązanie:)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T19:15:46+01:00
1) nie mam jakichkolwiek trenerów. 2) miałeś telefon komórkowy? 3) moi przyjaciele ma plakat Robbie Williams. 4) być niewielki sklep muzyczny w moim mieście. 5) jest tam park w pobliżu? 6) skąd jesteś? 7) jestem z Dublina, w Irlandii. 8) twój brat jest kibicem piłkarskim? z góry dziękuje za rozwiązanie:)
2010-03-08T19:21:22+01:00
I haven't got any trainers.
Ja nie mam tenisówek
2) Have you got a mobile phone?
Czy ty masz komórkę?
3)My friends has got a poster of Robbie Williams.
Moi znajomi maja plakat Robbiego W.
4)There's a small music shop in my town.
W moim miasteczku jest mały sklep muzyczny.
5)Is there a park near here?
Czy tu w pobliżu jest park?
6)Where are you from?
skąd jesteś?
7) I'm from Dublin,in Ireland.
Jestem z Dublina W Irlandii
8)Is your brother a football fan?
CZy twój btat jest fanem football
2010-03-08T19:24:33+01:00
1) I haven't got any trainers.Nie mam żadnych trenerów.

2) Have you got a mobile phone?Czy masz tel komórkowy

3)My friends has got a poster of Robbie Williams.mój znajomy ma plakat Robbie Williamsa

4)There's a small music shop in my town.to jest mały sklep muzyczny w moim mieście

5)Is there a park near here?czy w pobliżu jest park

6)Where are you from?skąd pochodzisz

7) I'm from Dublin,in Ireland.pochodzę z dublina w irlandii

8)Is your brother a football fan?twój brat jest fanem futbolu?