Przetłumacz na niemicki.

W poniedziałek wstaje bardzo wcześnie.
Moja rodzina ogląda w weekend rzadko telewizje.
Uczniowie biorą ze sobą strój sportowy w każdy piątek i środę.
Czy twoja siostra sprząta swój pokój?
My mamy dzisiaj ze sobą nasze książki i zeszyty.

Zadanie prosiłabym na jeszcze dziś, i to ma być z tymi czasownikami rozdzielnie złożonymi czy jakoś tak. ^^

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T19:20:25+01:00
Am Montag, stand sehr früh auf.
Meine Familie Uhren selten Fernsehen am Wochenende.
Studenten, die Sport-Outfit sowie jeden Freitag und Mittwoch.
Ist Ihre Schwester reinigt
Ihr Zimmer?
Heute haben wir mit einander unsere Bücher und Hefte.
2010-03-08T19:27:08+01:00
Nie wiem dokładnie czy ma to tak być
1. Am Montag stehe ich sehr früh auf.
2. Meine Familie sieht selten im Wochenende fern.
3. Die Schüler nehmen jeden Freitag und Mittwoch Sportkleidung mit.
4. Räumt deine Schwester sein Zimmer auf?
5. Wir haben Heute unsere Hefte und Bücher mit.
I jeśli ktoś skopiuje moją odpowiedź jak zawsze to wyślij mu spam ;P