1. Wpisz w puste miejsce jedno z podanych określeń funkcji wymienionych niżej węglowodanów - energetyczna, budulcowa, zapasowa.
A) Glukoza-...
B) Skrobia-...
C) Glikogen-...
D) Celuloza-...

2. W organizmach roślinnych występuje: (zaznaczyć jedno)
A) Glukoza
B) Skrobia
C) Glikogen
D) Celuloza

3. Błona plazmatyczna jest zbudowana z:
1-Tłuszczów i białek?
2-Samych tłuszczów?
3-Tłuszczów i glukozy?
4-Celulozy i tłuszczów?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-08T19:20:52+01:00
ZAD 1
A)GLUKOZA- ENERGETYCZNA;
B)SKROBIA- ZAPASOWA;
C)GLIKOGEN- ZAPASOWA;
D)CELULOZA- BUDULCOWA;
ZAD 2
B)- SKROBIA
ZAD 3
A)-TŁUSZCZÓW I BIAŁEK;
1 5 1
2010-03-08T19:23:27+01:00
A) Glukoza- energetyczna
B) Skrobia-... zapasowa
C) Glikogen-...zapasowa
D) Celuloza-...

2 d.

3. a
1 5 1