Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T19:18:57+01:00
Llullaillaco (Chile /Argentyna) 6723 m n.p.m.
Antofalla (Argentyna ) 6450 m n.p.m.
Lascar (Chile) 5990 m n.p.m.
Cotopaxi (Ekwador) 5897 m n.p.m.
Orizaba (Meksyk) 5700 m n.p.m.
8 4 8
2010-03-08T19:22:11+01:00
•Antofalla, 6450 m n.p.m, Argentyna
•Cotopaxi, 5897 m n.p.m, Ekwador
•Llullaillaco, 6739 m n.p.m, Argentyna i Chile
•Lascar, 5990 m n.p.m, Chile
•Orizaba, 5700 m n.p.m, Meksyk
3 3 3